Әкімшілік жұмыстар бөлімі

Әкімшілік жұмыстар бөлімі
1
Жантурина Гулжанат Нагашыбаевна
бөлім басшысы
каб.535
56-00-70
2
Есенгалиева Гульзейнеп Аймановна
бас маман
каб.533
55-06-52
3
Умарова Балжан Валихановна
бас маман
каб.533
55-06-52
4
Тампишева Бақытгүл Амангелдіқызы
Іс жүргізуші
каб.533
55-06-52
5
Әнуарбекова Мөлдір
Басшының хатшысы
каб.542
54-16-67
Әкімшілік жұмыстар бөлімінің
ЕРЕЖЕСІ
1.Жалпы ережелер
1.1.Әкімшілік жұмыстар бөлімі (әрі қарай бөлім) «Ақтөбе облысының білім басқармасы» ММ-нің (әрі қарай басқарма) құрылымдық бөлімшесі болып табылады және өз қызметін басқарма басшысының мектепке дейінгі және жалпы орта білім беру жөніндегі орынбасарының басшылығында атқарады.
1.2.Әкімшілік жұмыстар бөлімі өз қызметінде Қазақстан Республикасының Конституциясын, «Қазақстан Республикасының Еңбек Кодексі», Қазақстан Республикасы мемлекеттік қызметшілерінің әдеп кодексі, «Қазақстан Республикасының мемлекеттік қызметі туралы» Заңы, Қазақстан Республикасының «Білім туралы» Заңы, Қазақстан Республикасының «Педагог мәртебесі туралы» Заңы, «Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл туралы» Заңы, «Жеке және заңды тұлғалардың өтініштерін қарау тәртібі туралы» Заңы, Қазақстан Республикасының «Ақпаратқа қол жеткізу туралы» Заңы, Қазақстан Республикасы «Тілдер туралы» Заңы, ҚР білім және ғылымды дамытудың 2020-2025 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасы, Қазақстан Республикасы Мәдениет және спорт министрінің «Сақтау мерзімдерін көрсете отырып, мемлекеттік және мемлекеттік емес ұйымдар қызметінде жасалатын үлгілік құжаттар тізбесін бекіту туралы» бұйрығын, Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің "Үздік педагог" атағын беру қағидаларын бекіту туралы», «Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытуды, бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білімнің жалпы білім беретін оқу бағдарламаларын, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі, қосымша білімнің білім беру бағдарламаларын және арнайы оқу бағдарламаларын іске асыратын білім беру ұйымдарында жұмыс істейтін педагог қызметкерлер мен оларға теңестірілген тұлғаларды және білім және ғылым саласындағы басқа да азаматтық қызметшілерді аттестаттаудан өткізу қағидалары мен шарттарын бекіту туралы", «Педагогика кадрларының біліктілігін арттыру курстарын ұйымдастыру және жүргізу қағидаларын бекіту туралы», «Мемлекеттік орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім беру ұйымдарының басшыларын конкурстық орналастыру және мектепке дейінгі, орта білімнің жалпы білім беретін оқу бағдарламаларын және қосымша білімнің білім беру бағдарламаларын іске асыратын мемлекеттік білім беру ұйымының басшысы лауазымына конкурстық тағайындау қағидаларын бекіту туралы», «Педагог қызметкерлер мен оларға теңестірілген тұлғалардың лауазымдарының үлгілік біліктілік сипаттамаларын бекіту туралы», «Білім және ғылым қызметкерлерін көтермелеу жөніндегі нұсқаулықтықты бекіту туралы» бұйрықтарымен, Қазақстан Республикасы Үкіметі мен Президентінің мемлекеттік қызмет жүйесіндегі және басқа да нормативтік құқықтық актілерін, әкімшілік мемлекеттік қызметкерлеріне қойылатын біліктілік талаптарын, басқарма туралы Ережені және бөлім туралы Ережені басшылыққа алады.
1.3.Әкімшілік жұмыстар бөлімінің штат санын Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен басқарма басшысы бекітеді.
2.Әкімшілік жұмыстар бөлімнің негізгі міндеттері, функциялары мен құқықтары
2.1.Бөлімнің негізгі міндеттері мен функциялары:
· бөлімге берілген құзірет шеңберінде Басқарма қызметін үйлестіру;
· басқарма қызметінің құқықтық қызметін үйлестіру;
· басқарманың кадрлық жұмысын қамтамасыз ету;
· басқарманың құжат айналымын қамтамасыз ету;
· білім беру ұйымдарына қажетті мамандар сұранысы бойынша жас мамандармен қамтамасыз етуді үйлестіру;
· педагог қызметкерлерді аттестаттау, марапаттау, басқармаға бағыныстағы білім беру ұйымдарының бірінші басшыларын тағайындау бойынша, «Үздік педагог» конкурсының өткізу бойынша комиссия отырыстарының, алқа жиын отырыстарының жұмысын ұйымдастыру.
2.2.Бөлімге жүктелген міндеттемелерді уақытылы және сапалы орындау мақсатында бөлім құқылы:
· әкімшілік жұмыстар бөлімінің өкілеттік негізінде басқарманың жұмысын ұйымдастыруға;
· ҚР білім және ғылымды дамытудың 2020-2025 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасын іске асыру бойынша бекітілген көрсеткіштерінің нәтижесіне жеткізу жұмыстарын үйлестіреге;
· білім басқармасының қызметін кадрлармен қамтамасыз етуді ұйымдастыруға;
· бадр сұрақтары бойынша іс-қағаздарын жүргізуге (бағынысты білім ұйымдарының бірінші басшылары бойынша: тағайындау, жұмыстан босату, еңбек демалысын беру, еңбек демалысынан кері шақыру,іссапар туралы бұйрықтарын шығарады, жеке істерін жасақтайды);
· облыстың педагог кадрларын, бағынысты білім беру ұйымдарының, мекемелерінің басшыларын аттестаттау бойынша комиссия жұмысын ұйымдастырады, аттестаттау сұрақтары бойынша педагогикалық кадрлардан түскен арыз-шағымдарды қарауға;
· басқармаға бағыныстағы білім беру ұйымдарының бірінші басшыларының бос орындарына басшының ұйғаруымен конкурс материалдарын дайындайды, конкурс комиссиясының отырысын, үміткерлердің тест тапсыру бойынша жұмыстарын ұйымдастыруға.
· «Үздік педагог» конкурсының облыстық кезенін өткізу бойынша комиссия отырысының жұмысын ұйымдастыраға;
· облыстың педагог кадрларын ведомстволық марапатпен марапаттау бойынша комиссия отырысын ұйымдастыруғв және жұмыстарын жүргізуге;
· облыстың педагог кадрлардың біліктілік курстарынан өткені бойынша мониторинг жүргізугежәне жұмысын үйлестіруге;
· білім беру ұйымдарын педагогикалық кадрлармен, жас мамандармен қамтамасыз ету жұмыстарын үйлестіруге (аудандық, қалалық білім бөлімдерінің және бағыныстағы білім беру ұйымдарының кадр қажеттілігі сұраныстарына сәйкес Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университетінің, Ақтөбе гуманитарлық колледжінің оқу бітірушілерін жұмысқа бөліну жұмыстарын үйлестіру);
· білім басқармасы бойынша аппаратық жиналысының жұмысын үйлестіруге;
· басқарманың жалпы сұрақтары және лауазымдық тұлғаларының мемлекеттік қызмет және сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес заңнамасын, қызметтік этика нормаларын бұзғандығы туралы хабарламалар бойынша сенім телефонының жұмысын үйлестіругеі (56-00-70);
· мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті бойынша есеп беруге;
· бос әкімшілік мемлекеттік лауазымдарға орналасуға БПБҚ (ЕСУП) арқылы конкурстарға хабарлама беруді ұйымдастыруға;
· кадрлық жұмыстарды жүзеге асырыға(мемлекеттiк қызметшiлердiң жеке iстерiн жүргiзуге, еңбек кiтапшаларына қажеттi жазбалар енгiзуге, қызмет ету тiзiмдерiн дайындайауға);
· басқарманың әкімшілік мемлекеттік қызметшілерінің ант қабылдау рәсімін ұйымдастыруға және өткізуге;
· мемлекеттiк қызметшiлердiң заңда белгiленген шектеулердi қабылдауы туралы келiсiмін жазбаша нысанда белгiлеуге (өзiне қабылдаған шектеулердi бұзған жағдайда құқықтық салдарлар туралы хабардар етуге);
· мемлекеттiк қызметшiлерге олардың құқықтық жағдайының мәселелерi жөнiнде ақыл-кеңес беругеi, мемлекеттiк қызметте болумен байланысты шектеулердiң сақталуын бақылауға;
· басқарманың қызметкерлерінің еңбек тәртібі, Мемлекеттік қызметшілердің Әдеп кодексі нормаларының сақталуын бақылауға;
· басқарманың қызметшілерін оқытуды, қайта даярлауды (қайта мамандандыруды) және олардың бiлiктiлiгiн арттыруды ұйымдастыруға;
· басқарманың Қазақстан Республикасының мемлекеттік қызмет туралы заңнамасын орындауы жөніндегі қызметін үйлестірге, тәртіптік, өзге де комиссиялардың қызметін ұйымдастыруға;
· мемлекеттік қызметшілерді қызмет бойынша жоғарылатуға бөлім басшысына ұсыныс, мемлекеттік қызметшілерді тәртіптік жауаптылыққа тартуға, мемлекеттік қызметшілерді қызметінен босату рәсімдерінің сақталуын қамтамасыз етуге;
· мемлекеттік қызметшілердің мемлекеттік қызметті өткеруіне байланысты құжаттарды рәсімдеуге;
· мемлекеттік қызметшілердің тағылымдамасын, тәлімгерлігін, қызметін бағалауды ұйымдастыруға, мемлекеттік қызметшілерді көтермелеу түрлерін және оларды қолдану тәртібін әзірлеуге;
· мемлекеттік қызметшілердің дербес деректерін, бағалау, және оқудан өту нәтижелері туралы мәліметтерді есепке алуды жүзеге асыруға;
· қызметкерлердің еңбек демалыстары жөніндегі бұйрықтардың жобасын дайындауға;
· басқарма қызметкерлерінің жұмыс уақытының есебін жүргізуге;
· мобильдік дайындық, әскери есепке алу және брондау бойынша іс-шаралар жүргізеді, көрсетілген жұмыс бағыты бойынша есептік, аналитикалық және ақпараттық материалдар мен құжаттар дайындауға;
· қызметкерлердің табыстары мен мүліктері туралы декларацияны тапсыруын ұйымдастыруға және есебін жүргізуге;
· арнайы тексеруге құжаттарды жинақтауға және жіберуге;
· мемлекеттік қызмет өтілін анықтау бойынша басқарма қомиссиясының отырысын өткізуге;
· басқарма қызметшілерінің еңбек демалысы кестесін бекітуге ұсыну;
· «Е-қызмет» ықпалдастырылған ақпараттық жүйесінде жұмыс жүргізуге;
· жаңадан қабылданған мемлекеттік қызметкетшілерді ҰҚКД арнаулы тексеруден өткізуге құжаттарды жинақтау, Заңнамада көрсетілген уақытына сәйкес тапсыруға;
· басқарманың http://bilim.aktobe.gov.kz// интернет-ресурсына ұсынылған ақпараттарды уақытылы орналастыру бойынша жұмыстарды жүргізуге;
· «Мемлекеттік органның интернет-порталы» ақпараттық жүйесінің «Кадровик» сервисінде пайдаланушының есептік жазбасын тіркеу, жою, редакциялау, сонымен қатар МОИП пайдаланушының паролін баптау әрекетін орындау үшін «Кадровик» рөліне жауапты.
· басқарманың қызметі барысында жинақталған құжаттардың жіктегішін жасауға және жетілдіруге;
· құжаттарды қабылдайға, алғашқы өңдеуін жүргізугеі, алдын-ала қарауға, тіркеуге, құрылымдық бөлімшелерге жіберуге, есепке алуға, сақтауға, жан-жаққа жіберуге;
· басқарма басшысының уақытында кіріс құжаттарды қарауын ұйымдастыруға, қол қойылуға берілетін құжаттардың ресімделуін бақылауға;
· құжаттардың белгіленген мерзімде орындалуын бақылауға, ұйым басшысына құжаттардың орындалу қорытындысын баяндап отыруға;
· құжаттарды басу, көбейту және көшіру жұмыстарын ұйымдастыруға;
· басқарманың ұйымдастырушылық-өкімдік құжаттарының бланкілерінің жобасын жасауға және келісуге;
· басқарманың іс номенклатурасын құрастыруға, ведомствалық мұрағатта белгіленген тәртіппен тапсырылғанға дейін сақтауды және оларды пайдалануды жүзеге асырыруға;
· іс қағаздарын жүргізу қағидаларын жасауға;
· құжаттармен жұмыс жасаудың нысандары мен әдістерін жетілдіру, орындау тәртібін көтеру бойынша іс-шараларды жасауға;
· құрылымдық бөлімшелерде істердің ресімделуінің және қалыптасуының дұрыстығын бақылайды, құжаттардың құндылығын сақтау мен жою үшін іріктеу мақсатында сараптауды ұйымдастыруға;
· басқарманың құжат айналымына, құзырлы органдардың берілген тапсырмаларын уақытында орындалуын қадағалауға;
· Ақтөбе облысы бойынша тілдерді дамыту басқармасына кіріс-шығыс құжаттарының мемлекеттік тілде орындалуы туралы ай сайын есеп беруге;
· білім басқармасы бойынша мемлекеттік мекеме қызметінің тиімділігін арттыру үшін ақпараттық технологияларды қолданып, құжатайналымын жүргізуге жауапты (Lotos Notes Domino бағдарламасын пайдаланады).
· азаматтардың өтініштерін және үндесулерін қабылдау, тіркеу жөніндегі жұмыстарды ұйымдастыруға.
· үндесулері бойынша № 1-ОЛ үлгісінде статистикалық есепті жасауға және тапсыруға.
3.Бөлім қызметін ұйымдастырудың негізгі сұрақтары
3.1. Бөлімнің қызметін Еңбек Кодексіне және Қазақстан Республикасының «Мемлекеттік қызмет туралы» Заңына сәйкес басқарма басшысымен тағайындалып, босатылатын бөлім басшысы басқарады.
3.2. Бөлім басшысына бөлімге жүктелген міндеттемелерді сапалы және уақытылы орындалуы үшін жауапкершілік жүктеледі.
3.3. Бөлім басшысы Бөлім қызметіне жалпы басшылықты жүзеге асырады және Бөлімге жүктелген міндеттердің орындалуы мен оның өз функцияларын жүзеге асыруы үшін жеке жауапты.
3.4. Бөлім басшысы басқарма басшылығына Бөлімнің құрылымы мен штат кестесі бойынша ұсыныстар жасайды.
Осы мақсаттарда Бөлім басшысы:
1) Бөлім қызметкерлерін лауазымға тағайындау және одан босату, көтермелеу мен тәртіптік жаза қолдану туралы ұсыныстар енгізеді;
2)өз өкілеттіктері шеңберінде қызметтік, қаржылық құжаттарға қол қояды;
3)Бөлімде іс жүргізуді ұйымдастырады;
4) Бөлім басшысы жүктеген өзге де функцияларды жүзеге асырады.
3.5. Бөлім құзыретіне кіретін мәселелер бойынша Бөлім атынан басқа бөлімдерге жіберілетін құжаттарға Бөлім басшысы, ал ол болмаған жағдайда оның міндетін атқаратын тұлға қол қояды.
Добавлено: 
16.07.2012 - 05:00
Последние изменения: 
02.09.2019 - 05:00